مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-14اقتصادي

چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی تولید شد


یک مجموعه فناور در مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانست مجموعه نرم افزار حسابداری آنلاین، هوش تجاری (BI)و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی را طراحی کند.

- یک مجموعه فناور در مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانست مجموعه نرم افزار حسابداری آنلاین، هوش تجاری (BI)و چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی را طراحی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، نرم افزارهای حسابداری کسب و کارها را در خصوص شناسایی، ثبت، گزارشگری اطلاعات مالی شامل درآمدها، هزینه ها، دریافت ها و پرداخت ها یاری کرده و به آنها در تصمیم گیری های عملیاتی و پایش عملیات کسب و کار کمک می کند.

هیکی از شرکت های مرکز رشد پارک فناوری پردیس توانسته است با استفاده از هوش مصنوعی و هوش تجاری، نرم افزاری پیشرو در حوزه حسابداری تولید کند.

سهیل ترکاشوند مدیرعامل این مجموعه با اشاره به حضور در مجموعه کوآپ در پارک فناوری پردیس گفت: ما کارمان را در حوزه مالی و نرم افزارهای حسابداری از کوآپ به عنوان یک فضای کار اشتراکی در پارک فناوری پردیس آغاز کردیم.

با مشورت هایی که در کوآپ گرفتیم، دو حوزه هوش مصنوعی و هوش تجاری هم به فعالیت خود اضافه کردیم تا در نهایت مجموعه نرم افزار حسابداری، هوش تجاری و چت بات مشاور مالیاتی نرم افزار تحت شبکه و اینترنت حسابداری، تهیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی تولید شد

چت بات هوش مصنوعی مشاور مالیاتی تولید شد