مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-11حوادث

احتمال وقوع کدام حوادث در تهران وجود دارد؟


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی، حوادث ناشی از حمل و نقل، حوادث مربوط به مواد خطرناک، تجعات انبوه، - رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی، حوادث ناشی از حمل و نقل، حوادث مربوط به مواد خطرناک، تجعات انبوه، فروریزش زمین، فرونشست، آتش سوزی ها و زمین لغزش ها به عنوان مخاطراتی نام برد که در تهران احتمال وقوع آنها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری در نشست بررسی راهبردهای برنامه عملیاتی اتصال خطوط مترو به مراکز درمانی و بیمارستان ها که با حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان دستگاه های مسئول برگزار شد، با اشاره به اقدامات اجرایی، مطالعات و بررسی های صورت گرفته در این زمینه گفت: در این جلسه می خواهیم به جمع بندی اولیه برسیم.

موضوع ظرفیت های حمل و نقلی به ویژه استفاده از خطوط مترو در بحران از جنبه های مختلف قابل بحث است.

به عبارتی مترو همچنان که می تواند منشا شکل گیری یک سری از تهدیدات باشد، می تواند در حوادث و بحران هایی که در نقاط دیگری از شهر شکل گرفته نقش ویژه ای برای امدادرسانی ایفا کند.

وی از زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی، حوادث ناشی از حمل و نقل، حوادث مربوط به مواد خطرناک، تجعات انبوه، فروریزش زمین، فرونشست، آتش سوزی ها و زمین لغزش ها به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع کدام حوادث در تهران وجود دارد؟

احتمال وقوع کدام حوادث در تهران وجود دارد؟