مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-09سياسي

معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است


امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی دارای درس های بسیاری برای نسل جوان است، گفت: معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی دارای درس های بسیاری برای نسل جوان است، گفت: معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمان و تقوای الهی و پشتیبانی مردم انقلاب کرد و در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) قیام برای خدا و زنده کردن اسلام بود لذا هیچ قدرتی توان مقابله و شکست آن را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) نیازمند جهاد تبیین است و آحاد مردم و مسئولان وظیفه حراست و نگهبانی از انقلاب را برعهده دارند.

علما بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد به گونه ای که امروز جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در موضوعات دفاعی و امنیتی می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است

معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیازمند جهاد تبیین است