مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-02سياسي

ایرانیان در مدینه منوره دعای کمیل خواندند+عکس و فیلم


مراسم پرفیض قرائت دعای کمیل در هتل های محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، زائران ایرانی خانه خدا که این روزها برای انجام مناسک حج راهی عربستان شده اند، در شهر مدینه منوره مراسم پرفیض قرائت دعای کمیل را برپا کردند و در جوار بارگاه رسول گرامی اسلام (ص) فرازهای این دعا را زمزمه کرده و در مظلومیت ائمه بقیع(ع) اشک ریختند.

مراسم دعای کمیل این هفته در شهر مدینه النبی با حضور حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حال و هوای ویژه ای داشت و کاروان هایی از زائران که این روزها در مدینه حضور دارند، در فضایی معنوی دعای پرفیض کمیل را زمزمه کردند.

این مراسم در سه هتل مدینه الجدیده، امجاد سلام و راما الجدیده به صورت متمرکز در مدینه منوره برگزار شد و مداحان نیز در مدح و منقبت رسول اکرم و ائمه مظلوم بقیع (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

در مراسمی که در هتل مدینه الجدیده با حضور حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت و حسن زرنگار کاردار سفارت کشورمان در عربستان برگزار شد، نواب در سخنانی حضور در فضای نورانی مدینه و جوار بارگاه نبوی و ائمه مظلوم بقیع را فرصتی ارزشمند و توفیقی بزرگ دانست و به زائران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان در مدینه منوره دعای کمیل خواندند+عکس و فیلم

ایرانیان در مدینه منوره دعای کمیل خواندند+عکس و فیلم