مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:052023-06-19سياسي

اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار شهرستان رزن در دستور کار


فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه باید در بحث اشتغالزایی و مهارت آموزی به جد وارد کار شد؛ گفت: اشتغال بانوان سرپرست خانوار شهرستان رزن در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر غفاری آثار دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال پایدار بانوان شهرستان رزن که در محل فرمانداری این شهرستان و با دستور کار بررسی وضعیت اشتغال بانوان سرپرست خانوار برگزار شد، بیان کرد: باید در این زمینه نیازسنجی صورت گیرد و در زمینه مهارت آموزی، توانمندسازی، ایجاد فرصت های شغلی وغیره وارد کار شد.

وی با بیان اینکه باید در بحث اشتغالزایی و مهارت آموزی به جد وارد کار شد؛ گفت: اشتغال بانوان سرپرست خانوار شهرستان رزن در دستور کار است.

فرماندار شهرستان رزن با تصریح بر اینکه باید توجه داشت که کسب و کارها به سمت و سوی کسب و کارهای مجازی و دیجیتالی در حال سوق یافتن هستند، عنوان کرد: تعداد 21 واحد در شهرک صنعتی و تعداد 25 واحد در خارج از شهرک صنعتی رزن و در مجموع، تعداد 46 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان رزن فعال هستند.

غفاری آثار خاطرنشان کرد: میزان اشتغال های ایجاد شده شهرستان طی سال گذشته برابر 160 مورد در حوزه های مختلف بوده است که نیازمند همکاری ویژه بانک ها در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار شهرستان رزن در دستور کار

اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار شهرستان رزن در دستور کار