مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-21اقتصادي

همکاری دستگاه های دولتی و قضایی تامین حقوق مردم را به دنبال داشته است


در سایه تعامل و همکاری دستگاههای دولتی و قضایی استان، شاهد گره گشایی از پرونده ها و افزایش سرعت فعالیت ها در حوزه های مختلف هستیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای حفظ بیت المال استان، با اشاره به تعامل حداکثری دولت سیزدهم با دستگاه قضایی، اظهارداشت: تشدید نظارت ها و کاهش جرم و تخلفات در سطح آذربایجان غربی، از برکات همکاری دستگاههای دولتی و قضایی استان بوده و تامین حقوق مردم را به دنبال داشته است.

وی در ادامه با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی اراضی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: این اقدام می تواند سهم بسزایی در پیشگیری از تعرض به بیت المال داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاههای متولی استان، نظارت خود بر اراضی و ساخت و سازها را برای صیانت از بیت المال و اراضی ملی، شبانه روزی کنند.

معتمدیان در ادامه به تدوین طرح جامع شهر ارومیه و همکاری دستگاههای اجرایی و قضایی در این زمینه نیز اشاره کرده و افزود: برای جلوگیری از گسترش شهر و تصرفات غیرقانونی، نیازمند پیش بینی تدابیر لازم جهت اجرای کمربند سبز ارومیه هستیم.

وی همچنین با تاکید بر افزایش هزینه تخلف برای قانون شکنان در حوزه بیت المال و اراضی، تصریح کرد: روند تعیین تکلیف و ساماندهی چاه های غیرمجاز در حوضه دریاچه ارومیه جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دستگاه های دولتی و قضایی تامین حقوق مردم را به دنبال داشته است

همکاری دستگاه های دولتی و قضایی تامین حقوق مردم را به دنبال داشته است