مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 19:412023-06-16بين الملل

باکو صدور روادید فرودگاهی برای اتباع ایران را متوقف کرد


سفارت ایران در جمهوری آذربایجان گفت: هموطنان ایرانی غیر مقیم که قصد سفر هوایی به جمهوری آذربایجان و به دریافت روادید ورود نیاز دارند می توانند قبل از سفر و از طریق (سامانه آسان ویزا) اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کنند.

- سفارت ایران در جمهوری آذربایجان گفت: هموطنان ایرانی غیر مقیم که قصد سفر هوایی به جمهوری آذربایجان و به دریافت روادید ورود نیاز دارند می توانند قبل از سفر و از طریق (سامانه آسان ویزا) اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سفارت ایران در باکو اعلام کرد وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از دوم تیرماه 1402 ، روند صدور روادید فرودگاهی برای شهروندان ایران در فرودگاه های بین المللی این کشور را متوقف خواهد کرد.

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان افزود: هموطنان ایرانی غیر مقیم که قصد سفر هوایی به جمهوری آذربایجان و به دریافت روادید ورود نیاز دارند می توانند قبل از سفر و از طریق (سامانه آسان ویزا) اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کنند.

این سفارتخانه از متقاضیان ویزای جمهوری آذربایجان خواست که جهت دریافت روادید در گذرنامه حضورا به نمایندگی های دیپلماتیک و سرکنسولگری های جمهوری آذربایجان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو صدور روادید فرودگاهی برای اتباع ایران را متوقف کرد

باکو صدور روادید فرودگاهی برای اتباع ایران را متوقف کرد