مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:002023-05-31سياسي

حمایت از خانواده های محروم دارای چند فرزند ضروری است


استاندار اردبیل با تأکید بر حمایت از خانواده های محروم و دارای چند فرزند گفت: در راستای طرح جوانی جمعیت لازم است از خانواده های محروم و دارای چند فرزند و مادران باردار حمایت های دارویی و تغذیه ای انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در نشست با رییس بنیاد 15 خرداد اظهار کرد: بنیاد 15 خرداد با اجرای طرح های حمایتی از جمله لبخند مادر و طرح حمایت از چندقلوها در قالب جوانی جمعیت، می تواند حمایت هایی را در خصوص تغذیه و مکمل های دارویی مادران باردار خانواده های محروم عملیاتی کند.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام گرفته از سوی بنیاد 15 خرداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اردبیل، افزود: احداث خوابگاه دانشجویان متأهل دارای اهمیت بوده و لازم است عملیات اجرایی آن به زودی آغاز شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه های درمان ناباروری و نیازمندی برخی خانواده ها به تجهیزات درمانی از جمله سمعک، حمایت های بنیاد 15 خرداد در این راستا نیز مورد انتظار است.

ارائه کالا و خدمات به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر در دستور کار است حمیدرضا علیان زادگان، رییس بنیاد 15 خرداد نیز در این نشست از اجرای طرح های مختلف در حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: ارائه کالا و خدمات به خانواده های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از خانواده های محروم دارای چند فرزند ضروری است

حمایت از خانواده های محروم دارای چند فرزند ضروری است