مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-04سياسي

معرفی سه عنوان درباره امام خمینی (ره) برای بچه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان «امام خمینی (ره) و دهه نودی ها» را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرده است.

- انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان امام خمینی (ره) و دهه نودی ها را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان امام خمینی (ره) و دهه نودی ها را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرده است.

این کتاب ها با موضوع سیره رفتاری بنیانگذار انقلاب اسلامی به مخاطبان پیشنهاد شده است.

امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانکتاب امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران یک کتاب کامل، مصور و خواندنی درباره داستان زندگی روح الله خمینی (ره) از زمان تولد، تحصیل تا حوادث قبل از انقلاب، مبارزات امام، فرار شاه، پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی بعد از 15 سال به وطن برای کودکان است.

حمله عراق به ایران و آغاز جنگ تحمیلی و رحلت امام خمینی (ره) از دیگر بخش های این کتاب است که دهه نودی ها را با حوادث و وقایع دوران انقلاب آشنا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سه عنوان درباره امام خمینی (ره) برای بچه ها

معرفی سه عنوان درباره امام خمینی (ره) برای بچه ها