مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-14سياسي

طوفان های گرد و غبار امنیت میلیون ها نفر را تهدید می کند


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در اجلاس اپسد گفت: طوفان های گرد و غبار در شرف تبدیل شدن به معضلی جهانی است که بهداشت انسانی، امنیت غذایی و توسعه اقتصادی میلیون ها نفر انسان در بخش های مهمی از سراسر جهان به خطر انداخته است.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در اجلاس اپسد گفت: طوفان های گرد و غبار در شرف تبدیل شدن به معضلی جهانی است که بهداشت انسانی، امنیت غذایی و توسعه اقتصادی میلیون ها نفر انسان در بخش های مهمی از سراسر جهان به خطر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در بیستمین مجمع نمایندگان مجالس آسیا اقیانوسیه در خصوص محیط زیست و توسعه (APPCED) ، بیان کرد: هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از علاقمندان به همکاری و تعامل با دیگر کشورها در بیستمین مجمع عمومی کنفرانس نمایندگان مجالس آسیا اقیانوسیه در خصوص محیط زیست و توسعه (APPCED) می کوشد ضمن حمایت از این گونه تعاملات نقش سازنده و مثبتی را در گفتگوهای پیش رو ایفا نماید.

محیط زیست و توسعه به عنوان دو رکن اساسی و مهم از توسعه پایدار ابعاد مختلف زندگی بشری را فرا گرفته و کشورها در مسیر رشد و تعالی خود ناگزیر از توجه به آنها و رعایت توازن میان آنها می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان های گرد و غبار امنیت میلیون ها نفر را تهدید می کند

طوفان های گرد و غبار امنیت میلیون ها نفر را تهدید می کند