مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:502023-05-28اقتصادي

تامین بخشی از نیاز صنعت برق به رله های حفاظتی با تولید دانش بنیان


متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند با تولید رله های حفاظتی برای کاربرد در شبکه های توزیع برق 10 درصد نیاز شرکت های برق منطقه ای را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مصطفی اوجی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این مجموعه با هدف طراحی و تولید تجهیزات مهندسی برق و الکترونیک ایجاد شده و گامی موثر در راستای خودکفایی صنعت کشور در زمینه برق برداشته است گفت: این شرکت موفق شده مجموعه ای از سیستم های حفاظتی را به صنعت برق معرفی کند و هم اکنون یکی از تولید کنندگان مطرح انواع رله های حفاظتی، تست بلاک و سیستم آلارم است.

وی ادامه داد: این شرکت با تلاش محققان خود طی سال های متوالی، موفق به تولید رله های حفاظتی پیشرفته شبکه برق شده و تاکنون بیش از 4000 دستگاه از انواع رله های حفاظتی توسط این شرکت در شبکه برق کشور نصب شده است.

محصولات شرکت توسط آزمایشگاه صنایع برق و انرژی و واحد حفاظت و کنترل شرکت توانیر ارزیابی شده اند و عملکرد آنها مورد تأیید قرار گرفته است.

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان، از اهمیت این محصول در حفاظت شبکه برق و تجهیزات نصب شده در پست های برق فشار قوی در زمان اتصالی ها خبر داد و از شرکت های برق منطقه ای، تابلوسازهای برق و سازندگان پست های برقی به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بخشی از نیاز صنعت برق به رله های حفاظتی با تولید دانش بنیان

تامین بخشی از نیاز صنعت برق به رله های حفاظتی با تولید دانش بنیان