مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:452023-05-30اقتصادي

مدیرعامل برق منطقه ای سمنان: در مصرف برق صرفه جویی کنید


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان اینکه برق زیربنای فعالیت های اقتصادی و صنعتی است، گفت: مصرف بهینه برق باید مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه استانی مدیریت بار و تقاضا و مصرف برق استان در تابستان 1402 که به منظور بررسی برنامه های ابلاغی حفظ و پایداری شبکه برق و عبور موفق از پیک بار سال جاری در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه برق زیربنای فعالیت های اقتصادی و صنعتی است، اظهار کرد: مدیریت پیک بار تابستان امسال منوط به مدیریت مصرف بهینه برق در همه بخش ها است.

وی اضافه کرد: با توجه به روند افزایشی دما، از 15 خردادماه وارد پیک مصرف بار در کشور می شویم که امید است با برنامه ریزی مناسب و دقیق که از سوی صنعت برق و مسؤولان مرتبط انجام شده و همچنین با همیاری مردم فهیم استان و همکاری صنایع در اعمال بهتر مدیریت مصرف برق، بتوانیم با کمترین مشکل از فصل تابستان سال جاری عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با ارائه گزارشی به اقدامات برنامه ریزی شده و 140 اقدام پیشگیرانه وزارت نیرو در زمینه تأمین انرژی الکتریکی، مدیریت بار شبکه و برنامه های مدیریت بار صنایع در پیک بار، گزارش وضع بار سال گذشته و رشد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل برق منطقه ای سمنان: در مصرف برق صرفه جویی کنید

مدیرعامل برق منطقه ای سمنان: در مصرف برق صرفه جویی کنید