مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-06سياسي

ماجرای بسته شدن درب اصلی گنبد سلطانیه چه بود؟


حجاب امر شرعی و قانونی است ولی بسته شدن درب اصلی گنبد سلطانیه به درخواست امام جمعه شایعه است و تکذیب می شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: حجاب امر شرعی و قانونی است ولی بسته شدن درب اصلی گنبد سلطانیه به درخواست امام جمعه شایعه است و تکذیب می شود.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سلطانیه و بیان نگرانی ها و دغدغه ها نسبت به رعایت نشدن شئونات اسلامی از سوی برخی از گردشگران، مسئولان مربوطه درب گنبد سلطانیه در خیابان گنبد را بسته و درب ورودی از خیابان انقلاب را جایگزین کرده اند تا حرمت مراسم سالگرد امام ره حفظ شود.

وی با بیان اینکه همین مسئله باعث شایعه شده که تغییر درب ورودی گنبد سلطانیه به درخواست امام جمعه بوده است، تصریح کرد: ضمن تکذیب این شایعه، مسئولان مربوطه باید تدبیری بیاندیشند که هم شئونات اسلامی رعایت شود و هم کسبه خیابان گنبد از جهت کسب و کار متضرر نشوند؛ چرا که صرفا با تغییر درب ورودی شئونات اسلامی رعایت نخواهد شد.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه حجاب دستور قرآنی است و هیچ شبهه ای در وجوب آن نیست، افزود: همگان خصوصا مومنان موظف به امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی هستند؛ همچنین عموم مردم و گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بسته شدن درب اصلی گنبد سلطانیه چه بود؟

ماجرای بسته شدن درب اصلی گنبد سلطانیه چه بود؟