مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-18سياسي

پرداختن به برنامه های تربیتی نیازمند نقشه راه دقیق است


باید برای پرداختن به آسیب های اجتماعی، برنامه های تربیتی دانش آموزان و پرداختن به مشکلات فرهنگی و تربیتی نقشه راه دقیقی ارائه شود تا کلیات و زمینه ها به درستی شناسایی و تصمیمات اتخاذ شده و پشتیبانی دستگاه ها اثرگذاری لازم را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در یک صد و شصت و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: حرکتی که در قالب هرکلاس یک سرود هر مدرسه یک جشنواره ارائه شد بسیار ارزشمند است زیرا ابزار سرود یکی از ابزارهای بسیار مؤثر در انتقال شور، نشاط، مفاهیم است و در آن ها تعاون، همکاری، روحیه جهاد و حماسی بسیار موردتوجه است و در این راستا به سهم خودم از مجموعه آموزش و پرورش قدردانی می کنم.

وی افزود: نقاط مشکل صدور اسناد مربوط به اردوگاه ها در طی فرایند طرح شود تا دستگاه های مرتبط جهت برطرف کردن چالش های اسناد همکاری لازم را انجام دهند.

مرتضوی عنوان کرد: طرح مرهم و یاری گران زندگی در ستادهای مربوطه طرح موضوع شد که مراحل بازدید از فرایند اجرا انجام و متناسب با فعالیت های انجام شده بر اساس مستندات تأمین اعتبار موردنیاز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به برنامه های تربیتی نیازمند نقشه راه دقیق است

پرداختن به برنامه های تربیتی نیازمند نقشه راه دقیق است