مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-18پزشكي

مرکز نیکوکاری که نور امید را در دل زوج های نابارور زنده می کند


مرکز نیکوکاری طوبی در شهرستان بویین زهرا از توابع استان قزوین توانسته با فعالیت تخصصی در حوزه حمایت از زوج های نابارور در قالب حمایت مالی و اعطای وام قرض الحسنه برای درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از بویین زهرا، ناباروری مسئله ای استرس زا و پرتنش در زندگی انسان است و امروزه به عنوان مشکلی شایع در برخی از زوجین مطرح می شود.

برخی زوجین نابارور، درمان را تا رسیدن به نتیجه و بهره مندی از نعمت فرزند ادامه می دهند اما زوجینی هم هستند که در حین درمان به علل مختلف از جمله هزینه های بالای درمان کم می آورند و بعضا بی خیال می شوند.

در این راستا مرکز نیکوکاری طوبی در شهرستان بویین زهرا از توابع استان قزوین توانسته با فعالیت تخصصی در حوزه حمایت از زوج های نابارور در قالب حمایت مالی و اعطای وام قرض الحسنه برای درمان، نور امید را در آنها زنده کند تا با فرزنددار شدن گرمای خاصی به زندگی آنها بخشیده شود.

با سفارش های دوره طب سنتی مرکز نیکوکاری باردار شدم خانمی که 6 سال ازدواج کرده به خبرنگار فارس می گوید: یک بار دوقلو باردار بودم که سقط شدند و بعد از آن برای درمان اقدام کردم اما به نتیجه نرسیدم.

البته نظر پزشکان این بود که مشکل خاصی وجود ندارد اما با این حال برای داشتن فرزند به نتیجه نرسیده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری که نور امید را در دل زوج های نابارور زنده می کند

مرکز نیکوکاری که نور امید را در دل زوج های نابارور زنده می کند