مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:552023-06-10اجتماعي

حوادثی مانند سیل جاده چالوس دیگر نباید صورت گیرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خواستار توجه و دقت نظر مسئولان ذیربط به منظور جلوگیری از بروز حادثه مجدد در محور کرج - چالوس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد افضلی عصر شنبه در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در محل پایگاه پلیس راه کرج- چالوس با تشکیل جلسه اضطرار که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر بحران فرمانداری کرج و جانشین پلیس راه استان البرز تشکیل شد، خواستار توجه و دقت نظر مسئولان ذیربط به منظور جلوگیری از بروز حادثه مجدد در محور کرج- چالوس و همچنین مناطق مستعد سیل استان شد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در محور کرج- چالوس و تقدیر از تمامی عوامل از جمله دستگاه های امداد و نجات، خدماتی و پلیس راه استان به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان اشاره کرد و گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است در روز یکشنبه 21 خرداد است که موجب وزش باد لحظه ای و شدید، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق به ویژه ساعات بعدازظهر و غروب می باشد که شایسته است با توجه به اتفاقات اخیر تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: در حال حاضر باتلاش دستگاه های مسئول عملیات اجرایی جهت بازگشایی محور جاده کرج- چالوس در دست اقدام است و هماهنگی های لازم با دستگاه های امدادی و راهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادثی مانند سیل جاده چالوس دیگر نباید صورت گیرد

حوادثی مانند سیل جاده چالوس دیگر نباید صورت گیرد