مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-14اجتماعي

ارائه 150 خدمت رایگان دندانپزشکی به مردم روستای ینگی قلعه شیروان


دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستای ینگی قلعه شیروان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در سطوح مختلف در این مرکز ارائه می شود، گفت: از ابتدای سال تا کنون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محسن وثوق، دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت ینگی قلعه شیروان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون، حدود 150 خدمت دندانپزشکی به مردم این منطقه ارائه شده است.

وی گفت: این خدمات شامل 100 ویزیت دندانپزشکی، 30 ترمیم یک سطحی آمالگام، 20 ترمیم دو سطحی آمالگام، 5 ترمیم 3 سطحی آمالگام، 15 ترمیم یک سطحی کامپوزیت، 8 جرمگیری، 5 فلوراید تراپی و 50 خارج کردن دندان بوده است.

دندانپزشک مرکز خدمات جامع سلامت ینگی قلعه شیروان با اشاره به اینکه افزودن فلوراید به آب آشامیدنی به عنوان موثرترین و به صرفه ترین راه استفاده از فلوراید معرفی شده است، افزود: اما به دلیل متفاوت بودن مقدار فلوراید آب در نواحی مختلف و ناکافی بودن مقدار این یون در بسیاری از مناطق و نیز فقدان سنجش دقیق و مکرر مقدار فلوراید آب، به نظر می رسد نمی توان تنها به وجود فلوراید در آب آشامیدنی متکی بود.

وثوق با بیان اینکه کاربرد موضعی وارنیش فلوراید می تواند موجب افزایش میزان جذب فلوراید توسط مینا و عاج دندان شود، ادامه داد: لازم است از روش های موضعی تأمین فلوراید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 150 خدمت رایگان دندانپزشکی به مردم روستای ینگی قلعه شیروان

ارائه 150 خدمت رایگان دندانپزشکی به مردم روستای ینگی قلعه شیروان