مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-03سياسي

زیرساخت های علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی توسعه می یابد


با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این ستاد طی سال های اخیر برای کاربردی شدن علم و توسعه علوم شناختی گام های موثری برداشته است و بنا به گفته محمد مهدوی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، حمایت ها و اقدامات موثری در این زمینه از سوی ستاد صورت گرفته است و برای تامین نیازهای داخلی و دستیابی به خودکفایی؛ موضوع تولید و توسعه ابزارهای و محصولات شناختی با جدیت دنبال می شود.

وی معتقد است که یکی از مهم ترین ماموریت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی؛ معرفی و تثبیت اهداف، برنامه ها و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی ، همکاری با مراکز و نهادهای آموزشی و علمی ، ایجاد و توسعه زیرساخت ها و تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه دانش علوم و فناوری های شناختی است و ستاد در این حوزه اقدامات خوبی داشته است.

به گفته مهدوی، ضروری است با کمک ابزارهایی که در امر توسعه و گسترش این دانش حاصل شده است، بازار کسب وکار برای ارایه خدمات به جامعه و تولید محصولات شناختی توسعه و گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی توسعه می یابد

زیرساخت های علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی توسعه می یابد