مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-11حوادث

نجات زن سقوط کرده از آبشار خان ببین + فیلم


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از نجات زن سقوط کرده از ارتفاعی در منطقه آبشار شیرآباد خان ببین خبر داد.

- رضا حاجیلری شامگاه یک شنبه 21 خردادماه 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس از سوی مرکز اورژانس در ساعت 14 و 26 دقیقه عصر امروز با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان(EOC) گزارش یک مورد حادثه سقوط در منطقه ای کوهستانی در خان ببین جهت امدادرسانی اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه نیروهای مجرب و زبده امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه زرین گل علی آبادکتول به همراه تیم پایگاه دلند آزادشهر با دو خودروی نجات در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: پس از بررسی مشخص شد زنی 29 ساله از ارتفاعی در منطقه آبشار شیرآباد سقوط کرده و به شدت مصدوم شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با تأکید بر اینکه فرد مذکور که از ناحیه لگن آسیب دیده بود با استفاده از تجهیزات کوهستان به پایین دست منتقل شد، خاطرنشان کرد: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه، مصدوم را جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با اشاره به واپسین روزهای فصل بهار و گرم شدن تدریجی هوا، از افزایش استقبال خانواده ها و به خصوص جوانان از طبیعت گردی، کوه روی و حضور در دامان طبیعت خبر داد و افزود: متأسفانه اغلب افراد پس از حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زن سقوط کرده از آبشار خان ببین + فیلم

نجات زن سقوط کرده از آبشار خان ببین + فیلم