مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-19سياسي

گامی جهادی برای شاداب سازی 400 مدرسه در یزد


دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره کل آموزش وپرورش یزد گفت: طرح بهسازی و شاداب سازی 400 مدرسه در 56 محله کم برخوردار استان در راستای محرومیت زدایی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی نژاد حسینیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به نام شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت اداره کل نوسازی، اداره کل آموزش وپرورش، خیرین، بسیج سازندگی و گروه های جهادی انجام می گیرد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی، افزود: طرح شهید عجمیان با هدف ترویج روحیه جهادی بین دانش آموزان و تعمیرات جزیی مدارس از قبیل ایزوگام، گچ کاری، محوطه سازی و رنگ آمیزی برگزار خواهد شد.

وی حمایت مسئولان از گروه های جهادی را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طرح بهسازی و شاداب سازی 400 مدرسه در 56 محله کم برخوردار استان در راستای محرومیت زدایی آغاز شد.

نژاد حسینیان اذعان کرد: از جمله دیگر اهداف این طرح می توان به ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل، همکاری، مسئولیت اجتماعی و ترغیب دانش آموزان به حرکت های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی جهادی برای شاداب سازی 400 مدرسه در یزد

گامی جهادی برای شاداب سازی 400 مدرسه در یزد