مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-30سياسي

موتورسواری بدون گواهینامه و بیمه / بی نظمی در شهر و گریز از قانون


مانند قارچ از زمین سبز می شوند، واژه ای که برای موتورسیکلت ها در پایتخت به کار برده می شود، زیرا بی نظمی و بی قانونی یار همراه آنهاست، - شهر هایی پر از هیاهو، صدا هایی بلند و گوشخراش و آوا هایی که همیشه ذهن را پر از آشوب می کند، گویی صدای ویراژ موتورسیکلت ها پژواک هایی است که باید همیشه شنیده شود، صدایی که همه را کلافه، شهر را بی نظم و از طرفی گریز از قانون از سوی موتورسواران را با خود یدک می کشد.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو- مانند قارچ از زمین سبز می شوند، واژه ای که برای موتورسیکلت ها در پایتخت به کار برده می شود، زیرا بی نظمی و بی قانونی یار همراه آنهاست، عبور از چراغ قرمز، گذر از خیابان یک طرفه، ویراژ در پیاده رو، حضور پرسرعت در اتوبان ها و هر نوع بی قانونی که در شهر ها مشاهده می شود، یک طرف آن به موتورسواران برمی گردد.

خیابان های شلوغ شهر ها زمانی برای فکر کردن به عابران پیاده و خودرو ها نمی دهد، اما دقیقا وقتی که غرق در افکار خود برای گذشتن از چراغ سبز هستیم به یکباره موتورسیکلتی با سرعتی همچون باد چنان از کنار عابران عبور می کند که چند ثانیه فرد را دچار شوک می کند.

از هر نوع بی قانونی که از موتورسیکلت ها بگوییم مهمترین آن ها استفاده نکردن از بیمه نامه و گواهینامه رانندگی است، دو موضوع بسیار حیاتی و قانونی که شاید بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسواری بدون گواهینامه و بیمه / بی نظمی در شهر و گریز از قانون

موتورسواری بدون گواهینامه و بیمه / بی نظمی در شهر و گریز از قانون