مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 00:152023-06-08اقتصادي

گلایه مردم از رفتار شهرداری ها و شوراها به حق است


اگر مدیری نمی تواند از پس حل مشکلات مردم برآید، مسئولیت و کار را به فرد دیگری واگذار کند، گلایه مردم از رفتار شهرداری ها و شوراها به حق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری شامگاه پنجشنبه در دیدار با اعضای تعاونی مسکن امیرالمؤمنین (ع) با بیان این که اگر مدیری نمی تواند از پس حل مشکلات مردم برآید، مسئولیت و کار را به فرد دیگری واگذار کند، افزود: گلایه مردم از رفتار شهرداری ها و شوراها به حق است و باید آنها از فرصت بی بدیل مسؤولیت برای پاسخگویی به مردم استفاده کنند، مسئولان شرعا و قانونا موظف به پاسخگویی به مردم هستند و باید ادارات، سازمان ها و دستگاه ها گوش شنوا، چشم بینا و دست گره باز کن از مشکلات مردم داشته باشند.

وی سپس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: الحاق 230 هکتار از اراضی به محدوده شهری مورد نظر جهت پاسخگویی به مطالبات مردم درخواست شد ولی 92 هکتار در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

فخاری با بیان این که درخواست مسئولان 230 هکتار برای گسترش و بارگذاری های جمعیتی است، گفت: با الحاق 230 هکتار ضمن اصلاح تداخلات محیط زیستی زمینه برای الحاق به محدوده پاکدشت فراهم شود.

استاندار تهران گفت: در فرهنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاک برای حیات در حوزه سیاسی و اجتماعی، جلب رضایت مردم است ولی گاهی مداخلات دستگاه ها باعث می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم از رفتار شهرداری ها و شوراها به حق است

گلایه مردم از رفتار شهرداری ها و شوراها به حق است