مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-02اجتماعي

رویکرد آموزش نظری به سمت مهارت آموزی تغییر کند


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بر آموزش مهارت آموزی در سنین پایین تاکید کرد و گفت: رویکرد آموزش نظری به سمت مهارت آموزی تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راضی جلالی ضمن دیدار با شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تاکید کرد: آموزش های فنی و حرفه ای نقش اساسی در اشتغال دارند و به همین دلیل در نهضت مهارت آموزی تمامی مراکز آموزشی استان و صنایع باید با فنی و حرفه ای هم افزایی کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و مؤسسات آموزش عالی در نهضت مهارت آموزی نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید به اینکه مهارت آموزی باید از سنین پایین شروع شود، تصریح کرد: برای این امر مهم ضرورت دارد تا نیازهای آموزش مهارتی استان احصا شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در این دیدار گفت: امسال برای اولین بار سند مهارت آموزی تدوین و در قالب 19 گروه هدف برنامه ریزی شده است.

ملایی هزاروندی با بیان اینکه تمام امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و ظرفیت های خالی مراکز آموزشی احصا شده است، ادامه داد: امید است با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد نقش آفرینی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد آموزش نظری به سمت مهارت آموزی تغییر کند

رویکرد آموزش نظری به سمت مهارت آموزی تغییر کند