مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-17سياسي

افزایش 24 درصد آزادی زندانیان در استان یزد


مدیرکل زندانهای استان یزد با بیان این که مهمترین اولویت زندان بانی ما کاهش هدفمند جمعیت کیفری است، گفت: آزادی زندانیان در استان یزد طی یک سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، رضا مقبلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با بیان این که زندان بانی در مبانی حقوق جزا تعریف می شود، اظهار کرد: زندان بانی باید بر محور خرد و دانایی باشد.

وی توجه به اهمیت زندان های اسلامی، افزود: هدف از مجازات حبس باید اصلاح، تربیت و بازگشت شرافتمندان فرد به آغوش جامعه و خانواده باشد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد، گفت: همکاری خانواده، زندان و اجتماع لازمه احیای زندانیان است و باید مد نظر قرار گرفته شود.

مقبلی در سال گذشته 10 اولویت توسط سازمان زندان تعیین شده و امسال نیز پنج اولویت جدید نیز اضافه شده است، تصریح کرد: اقدامات سازمان زندان ها به سه بخش قبل از ورود زندانی، حین تحمل حبس و بعد از آزادی زندانی تقسیم می شود.

وی فعالیت شش شورای حل اختلاف در محل زندان های استان را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: شوراهای حل اختلاف در زندانهای استان همواره سعی دارند مانع ورود افراد به زندان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 24 درصد آزادی زندانیان در استان یزد

افزایش 24 درصد آزادی زندانیان در استان یزد