مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:562023-06-19سياسي

استعفای 5 مدیر استان مرکزی برای شرکت در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت قانونی استعفای مدیرانی و مسوولانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، 5 نفر از مدیران و رده های مسئولیتی استعفای خود را تقدیم کرده اند.

وی افزود:  از مجموع پنج نفر دو نفر از مدیران در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان وخنداب، یک نفر در خمین و 2 نفر در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه از سمت خود استعفا داده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی برگزاری انتخاباتی سالم وباشکوه را از مهم ترین اولویت های استان در زمان برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: اطلاع رسانی و زمینه سازی برای برگزاری انتخاباتی با شکوه باید در دستور کار برگزار کنندگان انتخابات قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تمام هدف و تلاش مسوولان استان این است که انتخاباتی سالم برگزار کرده و از آرای مردم به درستی حفظ و حراست کنند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: برنامه های گرامیداشت حادثه هفت تیر باید در شهرهای محلات، اراک و آشتیان به صورت استانی و به صورت ویژه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران در حالی از سوی استکبار و آمریکا به عنوان تروریست خوانده می شود که خود از بزرگ ترین قربانیان ترور بوده و بسیاری از نخبگان این کشور قربانی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای 5 مدیر استان مرکزی برای شرکت در انتخابات

استعفای 5 مدیر استان مرکزی برای شرکت در انتخابات