مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-01اقتصادي

کارخانه داروسازی اکسیر یکی از شرکت های برتر صادراتی لرستان است


کارخانه داروسازی اکسیر با توجه به اقداماتی که در واحد آر اند دی داشتند یکی از شرکت های برتر صادراتی استان محسوب شده و اشتغال زایی بالایی دارد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صمت لرستان گفت: کارخانه داروسازی اکسیر با توجه به اقداماتی که در واحد آر اند دی داشتند یکی از شرکت های برتر صادراتی استان محسوب شده و اشتغال زایی بالایی دارد.

بهمن جعفری یازدهم خرداد ماه در بازدید یونس سلمانی، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت از کارخانه داروسازی اکسیر اظهار کرد: این مجموعه از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون نه تنها تعطیلی نداشته بلکه رشد داشته و طرح توسعه های متعددی را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: کارخانه داروسازی اکسیر با توجه به اقداماتی که در واحد آر اند دی داشتند یکی از شرکت های برتر صادراتی استان محسوب شده و اشتغال زایی بالایی دارد.

جعفری افزود: کارخانه اکسیر هیچگونه مسائلی با تأمین اجتماعی و مالیات ندارند و سال گذشته یک طرح توسعه ای اجرا کردند و جزو برندهای معتبر کشور نیز محسوب می شود.

همچنین غلامی مدیرعامل کارخانه داروسازی اکسیر اظهار کرد: شش خط استریل داریم که در نوع خودش بی نظیر بوده چراکه ساخت خود کارخانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه داروسازی اکسیر یکی از شرکت های برتر صادراتی لرستان است

کارخانه داروسازی اکسیر یکی از شرکت های برتر صادراتی لرستان است