مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-17سياسي

«زیست عفیفانه» سعادت فردی و اجتماعی را به همراه دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «زیست عفیفانه» عامل مؤثر در کاهش آسیب های اجتماعی و راهکار اساسی در دستیابی به سعادت و سلامت فردی، - سرعین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: زیست عفیفانه عامل مؤثر در کاهش آسیب های اجتماعی و راهکار اساسی در دستیابی به سعادت و سلامت فردی، اجتماعی است.

به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت زیست عفیفانه در مسجد جامع سرعین در سخنانی اظهار کرد: سرعین نگین گردشگری با ورود آداب و رسوم و خرده فرهنگ پذیرای هشت میلیون گردشگر در طول سال، باید مرکز گسترش شیعه، مهد وحدت اسلامی و پایگاه حسینیت استان باشد.

وی افزود: جلسه زیست عفیفانه بنا به تأکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در شهرستان های استان بویژه در شهرهای مسافرخیز و گردشگر از جمله سرعین با هدف اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت رعایت پوشش اسلامی در مراکز اقامتی، آب درمانی ها، رستوران ها و فروشگاه های عرضه خدمات برگزاری می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان کرد: دشمن خانواده و حجاب را در تیررس حمله و تهاجم فرهنگی خود قرار داده که در این میان وظیفه ما ادای مسئولیت برای جریان سازی عمومی در سطح شهر با محوریت حجاب واجب الهی و دستور خداوند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیست عفیفانه» سعادت فردی و اجتماعی را به همراه دارد

«زیست عفیفانه» سعادت فردی و اجتماعی را به همراه دارد