مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:062023-06-21سياسي

راه اندازی سه خانه یاریگران زندگی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در آیین افتتاح خانه یاریگران زندگی که در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد، اظهار کرد: در کنار اقداماتی همانند مقابله و درمان اما اولویت راهبردی ستاد بحث پیشگیری از بروز و شیوع اعتیاد است.

وی افزود: طرح یاریگران زندگی نیز در راستای پیشگیری از بروز و شیوع اعتیاد تصویب شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه طرح یاریگران زندگی دو هدف را دنبال می کند، تصریح کرد: همه کمک کنیم تا کسانی که درگیر این بلا شدند درمان شوند و به جامعه برگردند.

مومنی ادامه داد: البته اولویت اصلی دیگر افرادی که ازنظر محیطی و سایر در معرض آسیب هستند با اقدامات آگاهی بخشی به سمت موادمخدر سوق یابند و آگاه شوند چه آینده ای در انتظارشان است و راهی جز  تباهی در پایان این مسیر نیست.

وی با بیان اینکه با این دو هدف طرح یاریگران زندگی تصویب شد، تصریح کرد: امروز هم با همت استاندار مازندران و آموزش و پرورش این مرکز به عنوان مرکز استانی افتتاح و راه اندازی شد.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: استاندار مازندران اعلام کردند این مرکز در دو شهرستان آمل و غرب استان راه اندازی می شود و ما هم در ستاد مبارزه با موادمخدر تلاش می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سه خانه یاریگران زندگی در مازندران

راه اندازی سه خانه یاریگران زندگی در مازندران