مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-01اقتصادي

دفع زباله های شیراز سالانه بیش از هزار میلیارد تومان هزینه دارد


شهردار شیراز با اشاره به اینکه طی یک سال تنها برای جمع آوری، دفن و تفکیک زباله های این کلانشهر بیش از هزار میلیارد تومان هزینه می شود، گفت: این هزینه به جز موارد زیرساختی پروژه های عمرانی در سایت تفکیک زباله است.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به اینکه طی یک سال تنها برای جمع آوری، دفن و تفکیک زباله های این کلانشهر بیش از هزار میلیارد تومان هزینه می شود، گفت: این هزینه به جز موارد زیرساختی پروژه های عمرانی در سایت تفکیک زباله است.

  محمدحسن اسدی پنج شنبه 11 خرداد در چهل ویکمین نشست کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع شهرداران کلان شهرهای کشور در شیراز افزود: امروز کلانشهرها گران اداره می شود، به گونه ای که در سال گذشته هزینه های جاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ماهانه 35 میلیارد تومان بود؛ همچنین در سال جاری بیش از 80 میلیارد تومان هزینه جاری مدیریت پسماند است.

او در ادامه بر استفاده از سیستم های هوشمند نوین تاکید کرد و گفت: یکی از حوزه های تاثیرگذار نسبت به فرهنگ شهروندی، حوزه معاونت محیط زیست و خدمات شهری است و این در حالی است که نباید تنها انتظار ما از سازمان فرهنگی و حوزه روابط عمومی باشد چراکه هیچ مجموعه ای همچون شهرداری، حوزه خدمات شهری و سازمان پسماند نسبت به تمیزی شهر اقدام نمی کند و این قدرت انحصاری در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع زباله های شیراز سالانه بیش از هزار میلیارد تومان هزینه دارد

دفع زباله های شیراز سالانه بیش از هزار میلیارد تومان هزینه دارد