مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:402023-06-01اقتصادي

5 شهر چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین ندارد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرهای لردگان، فارسان، کیان، سودجان و بلداجی برای ساخت مسکن مشکل تأمین زمین وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرهای لردگان، فارسان، کیان، سودجان و بلداجی برای ساخت مسکن مشکل تأمین زمین وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای رفع این مشکل اقداماتی در دست پیگیری است.

وی افزود: در 6 فاز ثبت نام مسکن در استان 87 هزار و 746 نفر ثبت نام از متقاضیان انجام شده است و پس از بررسی های اولیه حدود 30 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و تا کنون برای 19 هزار و 136 نفر افتتاح حساب شده است.

مقصودی اضافه کرد: بیش از 15 هزار متقاضی واریز وجه بالای 40 میلیون تومان داشته اند و از این تعداد 10 هزار و 500 متقاضی در شهر شهرکرد و مابقی در شهرهای دیگر استان هستند.

وی عنوان کرد: در شهر شهرکرد سه هزار واحد در محله 34، 150 واحد در محله 39 و سه هزار و 400 واحد در محله 40 منظریه در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در محله 33، 42 و 41 تعیین سازنده، عملیات آماده سازی و اقدامات نقشه و پروانه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهر چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین ندارد

5 شهر چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمین ندارد