مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-30سياسي

حفظ تمامیت ارضی ایران به برکت انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت بود


معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: کشور ما به برکت انقلاب و فرهنگ جهاد و تقدیم کمترین شهدا تمامیت ارضی خود را حفظ کرده و حتی یک وجب از خاک این کشور را از دست نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کریم علی نژاد ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان نیر اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به همت خون شهدا در قدرتمندترین جایگاه نظامی، امنیتی و سیاسی منطقه و فرامنطقه قرار دارد.

وی تصریح کرد: دشمن با همه حربه ها و نیرنگ های آشکار و پنهان خود از آغاز انقلاب اسلامی تا امروز در تلاش است تا یکپارچگی سرزمینی و تمامیت ارضی کشورمان را به خطر اندازد اما این را هرگز ندانسته اند که فرهنگ و روحیه شهادت طلبی ملت شریف کشورمان و جوانان این مرز و بوم همه نقشه های شوم مستکبران جهان را نقش برآب می کند.

معاون قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: در ماجراهای مختلف از برهه های گوناگون تاریخی در کشورمان شاهد بوده ایم که سعی دشمنان این نظام مقدس بر این بوده تا با تحریک قومیت ها و فرهنگ های مختلف این کشور دست به تجزیه و از هم گسستگی سرزمین بزرگ ایران بزنند و نمونه بزرگ و بارز آن هشت سال جنگ تحمیلی علیه این مردم بود که با اتحاد همه قدرت های جهانی رقم خورده بود اما جوانان و شهدای گرانقدر این کشور بودند که آنها را عقب رانده و با شکست دادنشان درس بزرگی به ایشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تمامیت ارضی ایران به برکت انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت بود

حفظ تمامیت ارضی ایران به برکت انقلاب و فرهنگ جهاد و شهادت بود