مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-07سياسي

پروژه سیاه جوی پیش از آغاز مدارس به پایان برسد


امام جمعه ماهدشت با اشاره به مشکلات زیرساختی شهر ماهدشت از استاندار البرز و آب منطقه ای درخواست کرد تا در راستای تکمیل پروژه سیاه جوی اقدام عاجل داشته باشند.

- حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص مطالبات مردم این منطقه، گفت: پروژه سیاه جوی نسیت به ادوار گذشته با پیشرفت خوبی همراه بوده، اما همچنان موجب نارضایتی اهالی و کسبه شده است.

وی با بیان اینکه استاندار البرز و دیگر مسؤولان اقداماتی در خصوص ساماندهی پروژه داشته اند که قابل قدردانی است، اظهار کرد: برای پیشرفت پروژه درخواست اعتبار بیشتری داریم که تأمین آن از توان شهرستان هم خارج است.

امام جمعه ماهدشت اضافه کرد: امید داریم استاندار البرز و آب منطقه ای استان، نگاه ویژه تری به موضوع داشته باشند، اگر روندی که امروز شاهد آن هستیم ادامه پیدا کند با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه بیشترین مدارس ماهدشت در نزدیکی سیاه جوی است، اضافه کرد: این پروژه باید تا قبل بازگشایی مدارس و همچنین قبل از فصل بارندگی به پایان برسد.

رادمرد ادامه داد: از دستگاه های خدمات رسان مستقر در شهر هم ضمن تقدیر، تقاضا داریم همکاری بیشتری داشته باشند تا مانعی در روند اجرای پروژه بوجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سیاه جوی پیش از آغاز مدارس به پایان برسد

پروژه سیاه جوی پیش از آغاز مدارس به پایان برسد