مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-18سياسي

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان شأن بیمه شدگان را حفظ می کند


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: قطعا با مهیا کردن امکانات بیشتر در صندوق، باید شأن بیمه شدگان را حفظ کرد که بر آن پایبند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیت اله برقراری بعد از ظهر یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی اظهار کرد: افتتاح این ساختمان نشان از تلاش و پویایی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با تاکید بر اینکه صندوق به قشر خاصی خدمت می کند، گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خداوند نیست و خدمت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در واقع خدمتی والاست و باید فرصت خدمت را قدر دانست.

برقراری تصریح کرد: این صندوق بنای نیک و مبارکی است، صندوق جوان است، اما قطعاً عمر آن طولانی خواهد بود و با حضور کشاورزان، روستاییان و عشایر این صندوق معنا پیدا می کند و نباید لحظه ای از خدمت به مردم غفلت کرد و اگر خدمتی با اخلاص صورت گیرد، حتماً نتایج کار مثبت خواهد بود.

وی بر لزوم حراست و حساسیت از اموال بیت المال بیمه شدگان صندوق تاکید کرد و گفت: قطعاً با مهیا کردن امکانات، باید شأن بیمه شدگان را حفظ کرد.

برقراری با بیان اینکه صندوق در حال به بلوغ رسیدن است، افزود: امروز با حضور در روستاها در کنار جذب افراد برای صندوق، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان شأن بیمه شدگان را حفظ می کند

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان شأن بیمه شدگان را حفظ می کند