مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-29سياسي

راه اندازی صندوق پژوهش وفناوری برای حمایت از کسب وکارهای منطقه ویژه پیام


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در این منطقه با هدف حمایت از کسب و کارهای فناورانه خبر داد.

- مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در این منطقه با هدف حمایت از کسب و کارهای فناورانه خبر داد.

مهندس اکبر قنبرپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استقرار صنایع سبز در این منطقه به عنوان یکی از ماموریت های آن، گفت: یکی از برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام این است که بتواند با کمک صندوق های پژوهش و فناوری، در سال جاری صندوق پژوهش و فناوری پیام را راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه در منطقه ویژه پیام، شاهد حضور شرکت های بزرگی هستیم که نیازهای مالی خاص و ویژه خود را دارند، اظهار کرد: این شرکت ها در حوزه های دریافت تسهیلات، صدور ضمانت نامه و سرمایه گذاری نیازهایی دارند که می توان با ایجاد این صندوق، نیازهای این شرکت ها را برطرف کرد.

قنبری با تاکید بر اینکه تاکنون برای رفع چالش این شرکت ها از ظرفیت صندوق های دیگر پژوهش و فناوری استفاده شده است، یادآور شد: ولی الان به این نتیجه رسیدیم که به منظور حمایت از شرکت های فناور و کسب و کارهای فناورانه این صندوق توسط منطقه ویژه پیام راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صندوق پژوهش وفناوری برای حمایت از کسب وکارهای منطقه ویژه پیام

راه اندازی صندوق پژوهش وفناوری برای حمایت از کسب وکارهای منطقه ویژه پیام