مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-08اجتماعي

دغدغه مردم اردبیل برای راه اندازی درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی رفع می شود


دغدغه چندین ساله مردم اردبیل برای راه اندازی درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی، با همت شهرداری و تأمین اجتماعی اردبیل در حال رفع شدن است.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: دغدغه چندین ساله مردم اردبیل برای راه اندازی درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی، با همت شهرداری و تأمین اجتماعی اردبیل در حال رفع شدن است.

سیدحامد عاملی 18 خرداد در جریان بازدید از پروژه درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی شهر اردبیل اظهار کرد: در سال های اخیر، راه اندازی درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی در شهر اردبیل، دغدغه ای مهمی برای مردم بود که با همت شهرداری و تأمین اجتماعی، این دغدغه در حال رفع شدن است.

وی افزود: از سال 83 شهرداری اردبیل به تأمین اجتماعی بدهی هایی داشته که در راستای پرداخت این بدهی ها، توافقاتی مبنی بر تهاتر یک ساختمان مناسب درمانی برای درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی اردبیل انجام شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای به سرانجام رسیدن مسأله تهاتر ساختمان بین شهرداری و تأمین اجتماعی اردبیل و صدور مجوز درمانگاه، جلسات متعددی در مجلس شورای اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی و معاونت درمان تأمین اجتماعی کشور و نیز جلسات استانی برگزار و منجر به صدور مجوزهای لازم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مردم اردبیل برای راه اندازی درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی رفع می شود

دغدغه مردم اردبیل برای راه اندازی درمانگاه شماره 2 تأمین اجتماعی رفع می شود