مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-21سياسي

«نایسر»اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است


سرپرست حوزه هنری استان کردستان کمک در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی در ناحیه منفصل شهری «نایسر» را مهمترین و اصلی ترین برنامه حوزه هنری کردستان عنوان کرد.

- سنندج- سرپرست حوزه هنری استان کردستان کمک در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی در ناحیه منفصل شهری نایسر را مهمترین و اصلی ترین برنامه حوزه هنری کردستان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین آزادی روز چهارشنبه در دیدار با شهردار ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج با قدردانی از اقدامات مثبت شهرداری در نایسر گفت: فراهم سازی زیرساخت های لازم برای فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت های عمرانی در نایسر توسعه متوازن در این ناحیه بزرگ شهری را رقم خواهد زد.

وی افزود: حوزه هنری استان کردستان با برنامه ریزی به صورت جدی انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در نایسر را پیگیری می کند و در راستای تحقق بخشی این برنامه ها از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استانی و کشوری بهره خواهد برد.

آزادی با اشاره به نقش مردم در اجرای این برنامه ها ادامه داد: به دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان کردستان مأموریت داده شده است تا با همکاری سایر ادارات و نهادها و مشارکت معتمدین و فعالین فرهنگی و هنری فعال در نایسر و دیگر مناطق حاشیه در سنندج نسبت به فراهم سازی شرایط بهره مندی نوجوانان و جوانان نایسری از ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نایسر»اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است

«نایسر»اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است