مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-28بين الملل

جهان از آنچه در سیستان می گذرد، بی اطلاع است


از هر امکانی برای جهانی کردن مسئله حقابه هیرمند بهره بریم؛ جهان از آنچه در سیستان می گذرد، بی اطلاع است در پی نشست مجمع شهرداران آسیایی، شهردار زاهدان خواستار پیگیری انجام تعهدات افغانستان در قبال اختصاص حق آبه هیرمند از مجمع جهانی شهرداران آسیایی .

- از هر امکانی برای جهانی کردن مسئله حقابه هیرمند بهره بریم؛ جهان از آنچه در سیستان می گذرد، بی اطلاع است ایسنا/سیستان و بلوچستان از هر امکانی برای جهانی کردن مسئله حقابه هیرمند بهره بریم؛ جهان از آنچه در سیستان می گذرد، بی اطلاع است در پی نشست مجمع شهرداران آسیایی، شهردار زاهدان "خواستار پیگیری انجام تعهدات افغانستان در قبال اختصاص حق آبه هیرمند از مجمع جهانی شهرداران آسیایی شد" و به التزام افغانستان نسبت به تعهدات بین المللی این کشور در خصوص حق آبه هیرمند تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمدامیر براهویی اظهار کرد: در نشست قازان روسیه، نگاه بنده این بود که مجمع جهانی شهرهای آسیایی باید به چالش ها و بحران های زیست محیطی و انسانی که در شهرهای عضو اتفاق می افتد، ورود کنند و با پیگیری و تبادل تجربیات به کمک چنین شهرهایی بیایند.

وی افزود: امروز زاهدان به عنوان یکی از شهرهای عضو مجمع جهانی شهرداران آسیایی با یک بحران زیست محیطی و انسانی مواجه هست که یکی از دلایل عمده آن عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان از آنچه در سیستان می گذرد، بی اطلاع است

جهان از آنچه در سیستان می گذرد، بی اطلاع است