مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:052023-05-31سياسي

صندوق تضمین اشتغال مددجویان کمیته امداد راه اندازی شد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه امروز جشن خودکفایی 2000 مددجو در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: برای حمایت از پایداری اشتغال مددجویان صندوق تضمین اشتغال مددجویان این نهاد راه اندازی شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه امروز جشن خودکفایی 2000 مددجو در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: برای حمایت از پایداری اشتغال مددجویان صندوق تضمین اشتغال مددجویان این نهاد راه اندازی شده است.

سید مرتضی بختیاری 10 خردادماه در جشنواره مهر رضوی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز 1665 لوازم ضروری بین مددجویان این استان توزیع شد، اظهار کرد: همچنین 5000 بسته لوازم التحریر بین مددجویان این استان توزیع می شود، از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی در این استان کلنگ زنی 555 واحد مسکن مددجویی و افتتاح 20 واحد مسکن محرومان است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی کمیته امداد امام خمینی توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش است، عنوان کرد: با تجارب 40 ساله در امر توانمندسازی به این نتیجه رسیده ایم که باید با ایجاد اشتغال و ساخت مسکن مددجویان را خودکفا کنیم، امروز جشن خودکفایی 2000 مددجو در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق تضمین اشتغال مددجویان کمیته امداد راه اندازی شد

صندوق تضمین اشتغال مددجویان کمیته امداد راه اندازی شد