مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-04سياسي

آیت الله اراکی: «پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است»


امروز با فشارهای اقتصادی مواجه هستیم، اما این ملت با صبر خود در این عرصه نیز پیروز خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ظهر امروز با سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو هیئت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد.

وی در این مراسم، با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ، قرآن و ملت ایران بود و امروز باید از میراث احیاگری ایشان پاسداری کنیم اظهار داشت: پیش از احیاگری امام(ره)، قرآن در عرصه بازار، سیاست و زندگی مردم جایی نداشت و فقط برای فاتحه خوانی، مجالس اموات و قبرستان از آن بهره می گرفتند اما امام(ره)، قرآن را به زندگی مردم آورد.

آقای اراکی یکی از مهم ترین ویژگی های اسلام را محبت مردم به یکدیگر و پیوند آن ها دانست و بیان کرد: جاری شدن حکم خدا در بین مردم با آزادگی همراه است در این صورت، راه به مردم نشان داده می شود و محبت در جامعه رواج می یابد و جامعه اسلامی تبدیل به جامعه ای یکدل و یک رنگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمدن غربی و اروپاییان برای سایر جوامع، تفرقه و از هم پاشیدگی و برای ایران، تجزیه می خواهند گفت: دشمن از طریق این استراتژی به دنبال سروری بر ملت ایران است اما آنچه که به این ملت، قدرت، عزت و سروری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: «پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است»

آیت الله اراکی: «پیروزی اقتصادی ایران نزدیک است»