مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-03ورزشي

کرمانشاه در لیگ برتر بدنسازی شرکت می کند


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از شرکت تیم اکسیژن کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از شرکت تیم اکسیژن کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام خبر داد.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن دومین دوره رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام، اظهارکرد: کرمانشاه امسال در این رقابت ها تیم داری خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت ها یازده تیم با هم رقابت خواهند کرد که تیم کرمانشاه در گروه اول با تیم های شاهین تهران، کلاسیک اصفهان، قرآن نویس قزوین و نیولایف تهران همگروه است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه زمان دور رفت این رقابت ها را جمعه این هفته (19 خرداد) اعلام کرد و افزود: این رقابت ها در هشت رشته بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، بادی بیلدینگ، فیتنس چلنج، فیتنس مدل و فیتنس اسپرت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر تیم شرکت کننده می تواند در هرکدام از این رشته ها یک ورزشکار اصلی و یک ورزشکار ذخیره داشته باشد، گفت: تیم کرمانشاه تاکنون با 24 ورزشکار قرارداد منعقد کرده و در روز مسابقه نفرات منتخب روی سکو خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در لیگ برتر بدنسازی شرکت می کند

کرمانشاه در لیگ برتر بدنسازی شرکت می کند