مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-18سياسي

مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر لازم الاجراست


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خصوص الزام آور بودن مصوبات شورای سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: استاندار در این مورد و همچنین در مورد مصوبات شورای فرهنگ عمومی طی ابلاغی این مهم را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کند که مصوبات باید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جلسه شورای سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود، گفت: این فریضه وظیفه آحاد جامعه است و ما باید زمینه را برای آنان فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: ساز و کار حمایتی خوبی باید تدارک دیده شود تا مردم با احساس امنیت آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

وی بر توجه جدی تر به رعایت شئونات اسلامی در مراکز تفریحی و گردشگری استان تاکید کرد و اظهار داشت: افرادی که کارت آمر به معروف برای آن ها صادر شده باید کار کنند و این کارت نباید بی خاصیت باشد، بنابراین لازم است که ستاد امر به معروف از ضابطان خود کار مستمر و گزارش بخواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر لازم الاجراست

مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر لازم الاجراست