مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-31سياسي

60 درصد از بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد درآمد کافی ندارند


یاسوج_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 درصد از بقاع متبرکه استان درآمد کافی برای تامین امورات داخلی خود را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان طرح آرامش بهاری افزود: 60 درصد از بقاع متبرکه استان درآمد کافی برای تأمین امورات داخلی خود را ندارند و بهبود زیرساخت رفاهی این مکان های مقدس نیازمند مشارکت خیران و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه نام 225 بقعه متبرکه و یکهزار و 200 مسجد و حسینیه استان در سامانه جامع مکان های مقدس ثبت شده است، تصریح کرد: برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در بقاع اجرایی می شود.

نصیر الاسلامی گفت: توسعه زیرساخت های اقامتی پنج بقعه متبرکه نزدیک شهرهای استان با ساخت سوییت و مهمانسرا در بقاع متبرکه امامزاده جعفر (ع) در گچساران، امامزاده آقامیر (ع) دهدشت و2 سوییت و مهمانسرا در جوار امامزاده سید محمد (ع) سی سخت آغاز شد.

وی افزود: همچنین ایجاد یک سوییت در امامزاده عبدالله (ع) در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این آیین از 34 نفر فعال بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد درآمد کافی ندارند

60 درصد از بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد درآمد کافی ندارند