مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-12اقتصادي

لزوم عرضه محصولات صنایع دستی در بوم گردی های استان ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بر لزوم عرضه محصولات صنایع دستی در بوم گردی های استان ایلام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد شریفی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران اقامتگاه های بوم گردی استان افزود: اقامتگاه های بوم گردی مکان های قدیمی هستند که به صورت سنتی و با فرهنگ بومی و غنی از مهمانان پذیرایی می کنند و در آنها تولیدات روستایی، صنایع دستی و هنرهای تلفیقی برای گردشگران عرضه می شود.

شریفی گفت: صنایع دستی مهم ترین سوغات در بخش گردشگری محسوب می شود و دست یابی به اهداف این نهاد جز با ارتباط مستمر بین واحدهای صنایع دستی و گردشگری میسر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اقامتگاه های بوم گردی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و صنایع دستی است که باید بر اساس نیاز و سلیقه های مختلف مخاطبان، تولیدات عرضه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام عنوان کرد: روستاهای استان با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ویژه در طول سال ظرفیت پذیرایی گردشگران داخلی و خارجی را دارند که می توان با راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی، گردشگری را که از مهم ترین صنعت های توسعه ای و اقتصادی است، رونق بخشید.

شریفی گفت: با معرفی صنایع دستی در مراکز اقامتی، گردشگران داخلی و خارجی با مراحل تولید محصولات و نحوه استفاده از این محصولات آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عرضه محصولات صنایع دستی در بوم گردی های استان ایلام

لزوم عرضه محصولات صنایع دستی در بوم گردی های استان ایلام