مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-09حوادث

4 کشته و 7 مجروح در پی وقوع دو حادثه رانندگی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از چهار کشته و هفت مجروح در پی وقوع دو حادثه رانندگی در حوزه مرکز استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- فریبرز راشدی در گفتگو با، افزود: بر اثر برخورد خودروی پژو 405 با خودروی لیفان در صبح روز جمعه در محور زاهدان به خاش، متأسفانه دونفر فوت و دو نفر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: مجروحان این واقعه توسط دو دستگاه آمبولانس، پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی، به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان، برای دریافت ادامه سیر مراحل درمانی انتقال پیدا کردند.

وی بیان کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو 405 با هم در محور زاهدان به زابل (کیلومتر 10) دو نفر فوت و پنج نفر نیز مجروح شدند.

راشدی با بیان اینکه این حادثه نیز صبح امروز به وقوع پیوسته، ادامه داد: پنج مجروح این حادثه نیز پس از دریافت سیر مراحل پیش بیمارستانی و درمانی، توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان برای دریافت سیر مراحل درمانی انتقال داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: عمده تصادفات در بین کیلومترهای صفر تا 30 ورودی و خروجی شهرها رخ می دهد براین اساس از رانندگان در خواست می شود در زمان رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته و 7 مجروح در پی وقوع دو حادثه رانندگی

4 کشته و 7 مجروح در پی وقوع دو حادثه رانندگی