مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-08اجتماعي

مدرسه خیرساز در روستای کوری حیاتی شهرستان جم احداث می شود


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: مدرسه خیرساز روستای کوری حیاتی در شهرستان جم احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تفاهم نامه ساخت یک باب مدرسه در روستای کوری حیاتی شهرستان جم با حضور خیر مدرسه ساز، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و فرماندار شهرستان جم به امضاء رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ظهر پنج شنبه در این آیین بیان داشت: همواره قدردان همه افرادی و خیرانی که با دانش و کمک های مالی خود اعلام آمادگی می کنند و در این راه حرکت می کنند، هستیم.

ابراهیم احمدی افزود: احداث درمانگاه، مسجد، مدرسه هرکدام برکت و معنویت خاص خود را دارند اما مدرسه موجب فراهم شدن علم آموزی و ادامه تحصیل و رشد چند نسل از دانش آموزان خواهد شد که خیرین در این امر ذینفع هستند.

وی بیان داشت: در شهرها خیرین و مردم علاقمند به مشارکت در ساخت مدارس با مشارکت 50 درصدی و در روستاها 30 درصدی در هزینه ی احداث آن می توانند کمک کنند و نام گذاری مدارس نیز برعهده خیرین است و مجموعه نوسازی مدارس و آموزش و پرورش نیز در حفظ و صیانت از نامگذاری آن متعهد هستند.

احمدی بیان داشت: در احداث مدارس از طرح تا نظارت و اجرای آن بر اساس قوانین نظام مهندسی تلاش می شود چرا که مدارس از ساختمان هایی هستند که در برابر حوادث نامترقبه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیرساز در روستای کوری حیاتی شهرستان جم احداث می شود

مدرسه خیرساز در روستای کوری حیاتی شهرستان جم احداث می شود