مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-09سياسي

اجلاس سازمان جهانی کار فرصتی برای توسعه عدالت اجتماعی در جهان است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال پایدار در زمره مسائل و موضوعات روز در سازمان ملل است و باید گفت ما با یک بحران جهانی در حوزه مشاغل مواجه هستیم که تاکنون آن را تجربه نکرده بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی در نشست وزرای کار کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ژنو اظهار داشت: روند موجود میان اعضای جنبش عدم تعهد می تواند منجر به همکاری های منسجم و هماهنگ و تحقق اقدامات مؤثر گردد.

وی با بیان این که عدالت اجتماعی به عنوان جهت گیری اصولی سازمان بین المللی کار در ایام اخیر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: این مهم همواره در جنبش عدم تعهد حائز اهمیت بوده و از اصول بنیادین این جنبش قلمداد می شود.

مرتضوی بیان کرد: اشتغال پایدار در زمره مسائل و موضوعات روز در سازمان ملل است و باید گفت ما با یک بحران جهانی در حوزه مشاغل مواجه هستیم که تاکنون آن را تجربه نکرده بودیم.

وزیر کار با اشاره به بحران کووید 19 و آثار آن بر کشورهای در حال توسعه، اظهار داشت: ما با مجموعه ای از چالش های متعدد اما به هم مرتبط شامل تبعات همه گیری کووید 19 افزایش هزینه های زندگی، تغییرات اقلیمی و بی ثباتی های ژئوپلیتیک و بحران بدهی های مالی در جهان مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس سازمان جهانی کار فرصتی برای توسعه عدالت اجتماعی در جهان است

اجلاس سازمان جهانی کار فرصتی برای توسعه عدالت اجتماعی در جهان است