مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-11اقتصادي

افزایش تولید روزانه 7 هزار بشکه ای نفت سبک در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش تولید حدود 7 هزار بشکه ای نفت سبک در روز در این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در بازدید از خط لوله 10 اینچ نرگسی اظهار کرد: خط لوله 8 اینچ قدیم انتقال نفت خروجی واحد بهره برداری نرگسی علاوه بر فرسودگی دارای محدودیت ظرفیت انتقال نفت تولیدی میدان نرگسی بود.

وی بیان کرد: ضمن ایمن سازی این خط در راستای تداوم تولید توسط کارکنان عملیات، یک رشته خط لوله 10 اینچ به طول 100 کیلومتر به منظور جایگزین کردن خط لوله 8 اینچ موجود با مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب احداث اما به دلیل محدودیت بودجه پروژه عملیات اجرایی بخش های از آن متوقف گردید.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به توسعه میدان نرگسی نیاز به تکمیل و راه اندازی خط لوله 10 اینچ جدید بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان ادارات عملیات و سایر ادارات پشتیبانی و همچنین استفاده از خدمات پیمانکاران عملیات اجرایی رفع اشکالات و نواقص خط لوله با موفقیت به پایان رسید.

کمالی عنوان کرد: بر همین اساس عملیات اجرایی رفع اشکالات شامل توپکرانی و تمیزکاری، تعمیر نقاط فرسوده ناشی از ریزش کوه، ساخت و نصب بیش از 1720 تکیه گاه فلزی با موفقیت به پایان رسید و نفت برای اولین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید روزانه 7 هزار بشکه ای نفت سبک در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

افزایش تولید روزانه 7 هزار بشکه ای نفت سبک در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران