مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-01سياسي

تأکید بر فرهنگ سازی رسانه در دیدار مدیران شبکه پنج با فرماندهان انتظامی


تعدادی از مدیران شبکه پنج سیما روز چهارشنبه دهم خرداد با تعدادی از مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس، در نشست صمیمانه جمعی از مدیران و برنامه سازان شبکه پنج سیما با فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) که عصر روز چهارشنبه 10 خرداد برگزار شد، بر ضرورت برنامه سازی با پشتوانه پژوهشی، علمی و اطلاعات روز جامعه تاکید شد.

سعید اشناب مدیر شبکه تهران سیما ضمن قدردانی از خدمات و زحمات مجموعه نیروی انتظامی کشور و به ویژه تهران بزرگ گفت: فعالیت های پژوهشی نیروی انتظامی می تواند به افزایش کیفیت تولیدات مرتبط رسانه و به فرهنگ سازی موثر منجر شود.

ضمن اینکه همکاری و تعامل نیروی انتظامی و شبکه پنج سیما در زمینه آسیب های اجتماعی اجتناب ناپذیر است.

مدیر شبکه پنج سیما گفت: اولویت ما تولید محتوای آموزشی و فرهنگ ساز با تکیه بر پژوهش است و در این مسیر دست نیروی انتظامی را نیز به گرمی می فشاریم.

وی یادآور شد: در افزایش نرخ بنزین در سال 98 فقدان پیوست رسانه ای باعث شد علاوه بر خسارت جانی و مالی، عمده فشار بر گرده نیروی انتظامی وارد شود.

مدیر شبکه تهران بر اولویت بندی موضوعات برای اقدامات مشترک تاکید کرد و افزود: این 2 نهاد با همکاری تنگاتنگ، مستمر و بلند مدت می توانند ضمن روشنگری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر فرهنگ سازی رسانه در دیدار مدیران شبکه پنج با فرماندهان انتظامی

تأکید بر فرهنگ سازی رسانه در دیدار مدیران شبکه پنج با فرماندهان انتظامی