مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-20بين الملل

آمادگی «لاکهید مارتین» برای آموزش اوکراینی ها جهت پرواز با «اف-16»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» روز دوشنبه اعلام کرد که آماده است در صورت موافقت کشور های عضو ائتلاف ناتو به خلبانان اوکراینی پرواز با جنگنده «اف-16» را آموزش دهد.

- آمادگی لاکهید مارتین برای آموزش اوکراینی ها جهت پرواز با اف-16 شرکت آمریکایی سازنده جنگنده اف-16 اعلام کرد در صورت موافقت ناتو، دوره های آموزشی این جنگنده ویژه خلبانان اوکراین را برگزار می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شرکت آمریکایی لاکهید مارتین روز دوشنبه اعلام کرد که آماده است در صورت موافقت کشور های عضو ائتلاف ناتو به خلبانان اوکراینی پرواز با جنگنده اف-16 را آموزش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، فرانک سنت جان از مسئولان ارشد لاکهید مارتین که در نمایشگاه هوایی پاریس شرکت داشت، گفت: ما آماده هستیم تا نه تنها نیاز های مرتبط با ساخت اف-16 جدید، بلکه آموزش، تجهیزات و سامانه های مورد نیازبرای اوکراین را در این زمینه تامین کنیم.

تحلیلگران نظامی بر این باورند که هزینه بازآماد جنگنده های اف-16 اهدایی آمریکا به اوکراین بالاست و کارایی نظامی مناسبی برای این کشور جهت مقابله با روسیه ندارد.

سنت جان در ادامه مدعی شد: مطمئن هستم که خلبانان اوکراینی بر جنگنده اف-16 مسلط خواهند شد و می توانند در کوتاه مدت از آن به طور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی «لاکهید مارتین» برای آموزش اوکراینی ها جهت پرواز با «اف-16»

آمادگی «لاکهید مارتین» برای آموزش اوکراینی ها جهت پرواز با «اف-16»