مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:322023-06-21سياسي

اجرای برنامه آموزش شوراهای اسلامی و دهیاران در مازندران


سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران گفت: آموزش شوراهای اسلامی و دهیاران مازندران به صورت حرفه ای و کاربردی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی صبح چهارشنبه در نشست با باقر بهاری رییس شورای اسلامی مازندران جهت بررسی آخرین وضعیت شوراهای استان با بیان اینکه گاهاً عمده مشکل شوراهای اسلامی و دهیاران مازندران عدم شناخت کافی از قوانین است، اظهار کرد: برای برون رفت از این بخش از ضعف عملکرد شوراهای اسلامی و دهیاران مازندران، آموزش آنها به صورت حرفه ای و کاربردی در سطح استان باید برگزار شود تا خلأ اصلی یعنی کم آگاهی از قوانین جبران گردد.

وی شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مازندران را بازوان حوزه عمرانی استان دانست و افزود: شوراها به دلیل حضور در مجامع محلی از مشکلات آنها آگاه هستند و اگر بر قوانین مسلط باشند به درستی می توانند بازوان شهرداران و دهیاران باشند و در مجموع اهداف حوزه عمرانی را در سطح شهر و روستا را به خوبی پیاده کنند.

سرپرست معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه آموزش ضمن خدمت دهیاران استان به صورت جدی دنبال می شود و امسال نیز دور جدید آموزش ها به صورت حرفه ای و کاربردی برگزار می شود، یادآورشد: پارسال نیز آموزش بیش از 2 هزار و 250 دهیارا ن استان در 4 سرفصل به مدت 30 ساعت برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه آموزش شوراهای اسلامی و دهیاران در مازندران

اجرای برنامه آموزش شوراهای اسلامی و دهیاران در مازندران